محل لوگو

آموزش مقدماتی متریال و شیدینگ در تری دی مکس


آموزش مقدماتی متریال و شیدینگ در تری دی مکس

به نام خدا

آموزش مقدماتی متریال و شیدینگ در تری دی مکس به زبان اصلی

شما در این آموزش اصول و مبانی نحوه ایجاد متریال و ویرایش آن در نرم افزار 3ds Max را خواهید آموخت. در ابتدای این دوره آموزشی مفهوم شیدر را فرا می گیرید. و سپس به بررسی مپ های procedural و مپ های bitmapped پرداخته می شود. و در مرحله بعدی نحوه ساخت متریال های متنوع مانند چوب و شیشه را خواهید آموخت. و نحوه کار با Compact در مقابل Slate material editor را نیز می آموزید. پس از اتمام این آموزش شما توانایی ایجاد متریال های واقع گرایانه و ویرایش متریال را دارید.  سرفصل ها و مشخصات آموزش اصول تکسچرینگ و شیدینگ در تری دی مکس این آموزش در سطح مقدماتی و برای نرم افزار 3ds Max ارائه شده است.

شما در این آموزش اصول و مبانی نحوه ایجاد متریال و ویرایش آن در نرم افزار تری دی مکس را خواهید آموخت. در ابتدای این دوره آموزشی مفهوم شیدر را فرا می گیرید. و سپس به بررسی مپ های procedural و مپ های bitmapped پرداخته می شود. و در مرحله بعدی نحوه ساخت متریال های متنوع مانند چوب و شیشه را خواهید آموخت. و نحوه کار با Compact در مقابل Slate material editor را نیز می آموزید. پس از اتمام این آموزش شما توانایی ایجاد متریال های واقع گرایانه و ویرایش متریال را دارید.

وند طراحی یک پروژه معماری دارای مراحل مختلفی است که معماران این مراحل را طی دوران تحصیل خود می آموزند،تا این توانای را کسب کنند که برای یک پروژه به یک ایده کلی برای طراحی و اجرای نهای پروژه دست یابند…ما قبل از این که به یک ایده کلی برای طراحی برسیم تا آن ایده را به کمک نرم افزار ها ترسیم و ارئه دهیم نیاز به علم طراحی و حل سوالات و چالش های مربوط در طراحی داریم که این موارد خارج از بحث نرم افزار بوده و جزء سواد و علم یک معمار میباشد که طی جند سال تحصیل و تجربه و همکاری با معماران با تجربه تر آن را به دست می آورد تا بتواند به عنوان معماری مستقل شروع به طراحی و ایده پردازی کند،پس قبل از این که وارد بحث اصلی بشویم باید مراحل زیر جهت طراحی های اولیه توسط طراح انجام شود:  تعریف و تشریح موضوع پروژه  جمع آوری اطلاعات و شناخت پروژه  جمع آوری اطلاعات و شناخت اقلیم منطقه  بررسی نمونه مورد های مرتبط اجرا شده  شکل گیری کانسپت و ایده های طرح  برنامه ریزی فیزیکی، طراحی دیاگرام روابط و عرصه بندی فضاها  طراحی فضا و حجم ساختمان  ترسیم و ارائه مدارک و نقشه ها (پلان، برش، نما، حجم سه بعدی)  خوب همانطور که میدانید در مراحل نهای پای نرم افزار ها و متخصصین کار با نرم افزار ها به وسط میاید تا نتیجه تمامی مطالعات و تلاش های انجام شده را به بهترین شکل ممکن ارئه دهند،اینجاست که اگر در نرم افزاری متخصص باشید میتوانید حتی اگر در طراحی مهارت لازم را نداشته باشید با یک گروه طراح وارد همکاری شوید،این مرحله از کار میتواند بازار کار بسیار خوبی را برای معماران جوان به وجود بیاورد،به همین خاطر است خواندن ادامه مطلب برای شما جالب میشود تا بدانید به راحتی و با یاد گیری یک نرم افزار میتوانید کسب درامد کنید…

این آموزش در سطح مقدماتی و برای نرم افزار 3ds Max ارائه شده است.

شما در این آموزش اصول و مبانی نحوه ایجاد متریال و ویرایش آن در نرم افزار 3ds Max را خواهید آموخت. در ابتدای این دوره آموزشی مفهوم شیدر را فرا می گیرید. و سپس به بررسی مپ های procedural و مپ های bitmapped پرداخته می شود. و در مرحله بعدی نحوه ساخت متریال های متنوع مانند چوب و شیشه را خواهید آموخت. و نحوه کار با Compact در مقابل Slate material editor را نیز می آموزید. پس از اتمام این آموزش شما توانایی ایجاد متریال های واقع گرایانه و ویرایش متریال را دارید.  سرفصل ها و مشخصات آموزش اصول تکسچرینگ و شیدینگ در تری دی مکس این آموزش در سطح مقدماتی و برای نرم افزار 3ds Max ارائه شده است.


مبلغ واقعی 30,000 تومان    33% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 314

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما